poniedziałek, 6 stycznia 2014

Ostatni świąteczny post-szkatułka świąteczna.

Witam Wszystkich w Nowym Roku 2014.
Nie odzywałam się, ponieważ byłam chora niczego mi się nie chciało nawet pisać, a już o tworzeniu nie ma mowy. Doszłam już do siebie i pomalutku coś tam zaczynam robić.
W nowym roku chciałabym życzyć i sobie i Wam dużo zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń. Mnóstwa pomysłów które cieszą oko.
Poza tym chciałabym podziękować za wszystkich nowo zaglądających obserwatorów za miłe komentarze, ponieważ to dzięki Wam, wiem że warto. Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna.
To ostatni post świąteczno-noworoczny. Zrobiona już dawno szkatułka na herbatę w wersji świątecznej.
 


 

4 komentarze:

  1. Wspaniała, a choroba potrafi umilić życie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, bardzo pracochłonna na pewno :)
    Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń