piątek, 2 listopada 2012

Paczuszka z Polski:)

Przedwczoraj otrzymaliśmy paczkę z Polski, a w niej moje zamówienie na elementy do wykonywania biżuterii. Zamówiłam kilka z nich, te które mi się najbardziej przydadzą i te których mi najbardziej brakowało. Może już niedługo je wykorzystam.

 
Paczka bardzo nas uradowała. Pomimo tego, że tutaj nic nam nie brakuje, ale to taka radość kiedy bliscy myślą o nas i to co nasze domowe trafia tutaj. Wtedy cieszymy się jak dzieci. W paczce ku mojemu zaskoczeniu otrzymałam małą paczuszkę od naszej dobrej znajomej z Polski od Urtica z blogu http://supelkologia.blogspot.com. Piękne przydasie, które mnie niezwykle ucieszyły
 



oraz wykonany ręcznie naszynik metodą frywolitkową. Zapraszam wszystkich na jej bloga (link powyżej).  Nasza P. Ania wykonuje przepiękną biżuterię frywolitkową, piękne serwety szydełkowe i wiele innych cudowności. Zajrzyjcie a sami się przekonacie.

 
Dziękuję za przesyłkę, to niezwykle wzruszające i piękne, że ktoś tak sam od siebie coś podaruje.
Pozdrawiam :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz